Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Wanneer we een product niet op voorraad hebben, wordt dit altijd vermeld op de product pagina. Indien mogelijk vermelden wij ook wanneer het product weer op voorraad is.

Ik denk dat er iets mis is gegaan met mijn bestelling/betaling. Wat kan ik doen?

Wanneer u niet zeker weet of uw bestelling/betaling is gelukt, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We kunnen de status van de betaling zien en/of er misschien iets is misgegaan.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Wanneer u door het bestel- en betaalproces bent gelopen, krijgt u een bericht op de webpagina en tevens een mail met daarin vermeld dat uw bestelling is gelukt.

Betalen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

PayPal
iDEAL (alleen voor Nederland)
Bank overschrijving
Bancontact ( België)
Creditcard (Visa, Mastercard, American express & Maestro) 

Verzending

Brengt u verzendkosten in rekening?

Nederland en België: Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 49,00. Voor bestellingen onder de €49,00 rekenen wij €6,10 Verzendkosten.
De rest van Europa: Gratis verzending voor bestellingen boven de €100,00. Voor bestellingen onder de €100,00 rekenen wij €14,95

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur te verwerken (behalve in het weekend). De levertijd is afhankelijk van uw locatie. Binnen Nederland worden de meeste bestellingen de volgende werkdag bezorgd. Voor België duurt dit gemiddeld 1 tot 2 werkdagen.

 

Ontvang ik een track & trace code van mijn bestelling?

Ja. U ontvangt een e-mail met uw persoonlijke Track & Trace-code, zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan het verzendbedrijf. Dit kan tot 24 uur duren, afhankelijk van het moment waarop u uw bestelling plaatst.

Ik heb een specifiek verzoek over levering.

Heeft u een specifiek verzoek voor het bezorgmoment of wilt u dat uw pakket bij een postkantoor wordt afgeleverd, zodat u het zelf kunt ophalen? Binnen Europa kunnen we verschillende bezorgopties aanbieden. Heeft u een speciaal bezorgverzoek, vermeld dit dan bij uw bestelling of neem contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?

We raden je aan om eerst de status van je Track & Trace code te controleren. Als dit niet helpt, neem dan contact met ons op.

Ik heb een specifiek verzoek over levering.

Heeft u een specifiek verzoek voor het bezorgmoment of wilt u dat uw pakket bij een postkantoor wordt afgeleverd, zodat u het zelf kunt ophalen? Binnen Europa kunnen we verschillende bezorgopties aanbieden. Heeft u een speciaal bezorgverzoek, vermeld dit dan bij uw bestelling of neem contact met ons op.

Retourneren 

Overige vragen

Ik wil graag samenwerken met Freebellion!

Wij zijn altijd geïnteresseerd in samenwerkingen. Kijk dan op onze pagina over B2B.

Voor meer informatie kunt u ook onze algemene voorwaarden pagina raadplegen.